så va gjorde du igår? jo jag...

För er som inte vet så bor jag på köttbullegatan nr fläsk, tre trappor upp, på nedre botten.
igår kväll när jag låg i min bottenlösa säng och läste en bok utan blad hörde jag inga steg i trappan!
och plötsligt(!) ljudlösa knackningar på dörren!
Jag gick och öppnade.

Utanför stod en svartklädd, huvudlös man utan kropp och med svart rock och svart hatt. Han höll en bladlös kniv utan skaft i handen och stack den utan förvarning där mitt hjärta borde funnits men som tur va satt hjärtat i halsgropen sen jag såg kniven.

Jag hoppade ut genom fönstret och flydde mot hamnen, där båten tutade och bryggan gick.
Den tog mej till en öde ö, där nakna kannibaler dansade med händerna i byxfickorna.
Jag smög förbi dom mot ett hus... jag sparkade in dörren och hoppade in genom fönstret.
Huset var tomt men jag hittade en uppäten korvmacka under bordet, och åt upp den.

Plötsligt hörde jag ett rytande utanför huset och jag gick ut för att kolla vad det var.
Det var två lejon!!
 Jag sköt det ena lejonet med mitt sista skott, sen slängde jag mej ner på marken så jag fick ryggskott och med det skottet sköt jag det andra lejonet!

Påväg tillbaka till huset trillade jag ner i ett hål... mitt liv hängde nu på en tunn tråd... på den tråden lyckades jag klättra upp ur hålet och jag sprang upp på ett bärg.
På berget skrek jag så det eka, och i den ekan hissade jag gomseglet och seglade hem...

phjew! vilken kväll... va gjorde du.. såg på tv eller?

Kommentarer
Postat av: Melle

Hahaha...var du uttråkad idag eller??

Puss

2008-10-07 @ 23:13:08
URL: http://ullismelin.blogg.se/
Postat av: Malin

På en måndag? Pju! Jag såg lite på Cityakuten.

2008-10-08 @ 01:54:22
URL: http://maalinwiklund.blogg.se/
Postat av: Jossan

Jag gjorde samma sak! Shit vad konstigt!

2008-10-08 @ 09:15:38
URL: http://josefinus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0