Phheejuuww!(drar pekfingret klassiskt i pannan och sen runt hela ansiktet) det var en dröm...eller?

jag hatar drömmar som man vet inte är sanna men som man tror har hänt mot allt sunt förnuft.

jag vaknade i natt och hade en bestämd känsla av att jag rakat av mej mitt ansiktshår.
Jo, för i drömmen hadde jag skägg, inget moppefjun utan en redig skepparkrans, en sån som inte bara är lite vid hakan utan följer hela käklinjen och man inte vet om man ska säga "snygga pollisonger" eller "snyggt skägg" (inte för att jag någonsin skulle få för mej att berömma dettta sätt att odla hår på..mm kankse undet hot...)

I drömmen stod jag där o tittade mej i spegeln med ett skägg som skulle slagit alla varulvar som 80talsfilm någonsin skapat... och plötsligt slåsjag av idén att jag kankse skulle se kvinnligare ut utan skägget och rakar av mej det!
tack vare det vet jag nu att jag inte riktigt passar i skepparkrans... pipskägg kanske..men ska nog inte rama in fejjan med hår iaf på ett tag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0