Jag blev alldelses ifrån mej på ClubSoda!

(läs: klubbsoda)
som vanligt artade inte helgen sej efter hand eftersom den redan var färdigartad från början.. man visste inte vad man hade att vänta sej (eftersom schemat aldrig sattes upp!) men samtidigt ville man inte ha en förhandsvisning...

det började med en fasionabel middag hemma hos jossans sovrum / flyktingläger beroende på vilken sida om köket man hamnade.
sedan avr det vidare på korridorfest i "huset bredvid"= en 10minuters hajksekvens som alla utan klackar uppskattade innerligt medan vi med tyckte att ett dike med lera var lite over the top =)

sedan mötte vi Harry, Larry, Jerry (han som hade hamstermat i överskåpet) och James som genast ville leka huuula huuula game(!) feat. little doggy-doggy (donkey-donkey) som snabbt blev Kluttens favvis-lek! (Roxanne-svikare!)

Jossan försöker även lura James att Emma är blind bakom ryggen på Emma...
Jossan:"she is blind!"
Emma: "nu hörde jag att du sa nått om mej!!"
Jossan: "ja, jag sa att du va kind!"
och viskar genast extremt odiskret till mej hur hon just lurat Emma och James...

senare.. på Coren (haha internationellt va?) hittar vi någons strumpbyxor i ett hörn... efter ett tag kommer en kille och plockar upp dom och jag o Malte tyckte det skulle va kul om vi påstod att han tagit våra strumpbyxor!
Malte går dit...
"ursäkta!? jag tror du har tagit mina strumpbyxor"
killen: "nej, det här äe min kompis tröja...?" väcklar ut strumpbyxorna som snabbt förvandlades till en tröja..
Malte: "oj, förlåt jag har ju visst mina på mej!!"
killen: "okej! ha en trevlig kväll!" kramar Malte och går....!

inte att förglömma det faktum att Sos lyckades ragga upp nån brud i randigt linne/klänning genom att dansa T-rex dansen rakt in i henne..

dag två bjöd på bad och fotbollsmatch mot dövlandslaget från åskådarplats, där vi höll på att sopas bort av den döva städarkillen..

Singstarkväll! ja Jossan är oslagbar och jag är oslagbart precis-lite bättre än Sos...
under kvällen blev min "t-shört" sönderriven till ett spetslinne av Clubsoda vilket resulterade i att Jossan blev lite ifrån sej på golvet i andra delen av rummet...

sjungandet avbröts för utgång och Sos visar hur exeptionellt bra hon är på att headbanga med munnen öppen vilket slutar med att hon får håret fullt av sitt eget tuggummi, vilket hon snabbt pillar loss och stoppar i munnen igen (Ja, Kryddan, det är sant!!!)

och Malin kan stolt konstatera att någon lagt en pizza (bokstavligt) på kullerstenarna...

för övrig information hänvisar jag till det fotomatreal som sägs ha hittats i de deltagasndes kameror...

tack för en fenomenal helg!!
jag är nöjdpaj! (inte smulpaj)


Kommentarer
Postat av: Jossan

Å jag hade glömt bort t-shörtincidenten!! Och att Sos blev kär i randiga tjejen... du ser, man glömmer fort!

och vet du vad, just nu marknadsför dom Kåren som Coren...för at, tja vad vet jag, göra det coolt?

Det är sant!!

2008-10-20 @ 18:08:29
URL: http://josefinus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0