"hej, det är jag"

det är ju en av de många riktigt idiotiska kommentarer som man kan kläcka! (jossan jag vet att vi diskuterat detta mååånga gånger) tillsammans med... nämen, är du vaken!?

hade juste en kund inne som upprepade gånger talade om för den på andra sidan telefonförbindelsen att det var "jag" som ringde... varför ens säga det? känner personen i fråga inte igen rösten så är det ju kört redan från början..
antingen presenterar men sej eller så säger man bara hej och förväntar sej att rösten känns igen.
För alla har ju ett "jag" och hur fan ska man veta att just det "jaget" är du...?

oftast står det ju på mobilen vem det är som ringer... men slösa inte med "jaget"!


Kommentarer
Postat av: Jag

Om vi rent hypotetiskt säger att någon faktiskt skulle heta Jag; hur ska man då veta om det faktiskt ÄR Jag som ringer eller om det är nån annan som bara SÄGER att det är jag för att vara lite klämmig och så är det nån helt annan!

Vilka missöden detta kan skapa! Jösses!

2008-10-13 @ 12:29:51
URL: http://josefinus.blogg.se/
Postat av: JAG

mmm jag menar det...jävligt mycket jobbigare än att heta pyramid iallafall...

2008-10-13 @ 15:03:48
Postat av: Pyramid

Äh. Det är en vanesak.

2008-10-13 @ 20:26:17
Postat av: moske

samma här...

2008-10-16 @ 10:55:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0