Det krävs att man sniffar ca 20 000 liter "Kefir - Den ryska filen" för att man ska bli hög.

för de som missat det så kallas jag Kef (short for Kefir) av min kära vän Fuckyard (Fucky).. så jag tyckte detta var extra kul!
har suttit nu i en halvtimma och slumpat information på http://www.onodiginformation.se/

och vadå onödig information! jag tycker at det är en ytterst nödvändig information! tänk om jag ska till alaska med min kompis Älgen.. hur ska jag då veta att detär strikt förbjudet att knuffa honom ur planet!?

Fulla myror ramlar alltid åt höger... - smart..då kan man ju vaddera den sidan för att slippa obehagliga blåmärken dagen efter.. men vem bjöd myran på sprit?

På 60-talet kidnappades Frank Sinatras son. Sinatra erbjöd förövarna en miljon dollar, men de tackade nej, de ville bara ha 240 000. och vilka stackare var det här då? dom kan ju inte vart så bra på matte iaf.

och om man åker till afrika är det flodhästen man ska akta sej för, inte lejonen gamarna eller det galna infödingarna med bastkjol  och spjut!

och om nån skulle få för sej; så räcker det med att skrika i 8år 7månader och 6dagar för att värma en kopp kaffe med ljudenergi...synd bara att kaffet förmodligen blivit kallt igen innan man är klar... och dessutom vem är sugen på kaffe när man är hes? och.. varför skaffa en micro..?

till Jossan:
saippuakuppinippukauppias är värlends längsta palindrom och betyder tvålskålsknippeförsäljare på finska (så tvålskålar säljs i knippen i finland... intressant!)
och Guldfiskar är inte gjorda av guld, thuvr att Buster inte va av guld för då hade han väl blivit ett halsband istället för att bli nerspolad som vilket bajs som helst! eller hellre halsband än bajs kanske..

 Under andra världskriget avslöjade tyskarna åtskilliga amerikanska spioner genom att studera hur de åt. Amerikaner har nämligen för vana att skära hela biffen i småbitar innan de börjar äta den.
- men konstigt! alla amerikaner har ju typ löständer!! (det har jag sett på AFV) det e ju nån tandläkare där som fått pippi på att dra ut deras tänder... eller så har inte tandborsten kommit dit än..

jag kan inte sluta.. det har blivit ett beroende! vem vill inte vara en guru av värdelös information!?

ps. Om man onanerar i tio minuter förbränner man mer kalorier en om man joggar i tjugo.. nått att tänka på..! ds.

Kommentarer
Postat av: Jossan

HAHA! Det här var verkligen ditt roligaste inlägg någonsin!! Vi diskuterade i skolan idag hur det kommer sig att myror kan gå upp-och-ner (typ under grenar o stänger o sånt) och hur ser myrors ben egentligen ut?? Är det bara raka pinnar? Och ännu viktigare: Kan myror hoppa?



Annars vill jag bara påpeka att Buster INTE spolades ner utan blev uppäten av mördarfiskar och att jag ABSOLUT INTE tror på det där med onanin... men å andra sidan..vem fan orkar onanera i 10 minuter??



sen undrar jag det här med kaffet.. varför har någon testat det??

2008-10-07 @ 16:17:18
URL: http://josefinus.blogg.se/
Postat av: ellen

jag hoppas ingen har provat det där med kaffet... men om så hoppas jag inte den personen hade en hund.. för hundare lever typ bara 8år..



d e kankse det som är grejen med onanin... ingen har någonsin provat... eller??



jag har eftrforskat lite i myrors ben och har starka källor på att det ser ut som på bilden 95f29cb416.jpg" rel="nofollow">http://farm1.static.flickr.com/54/11795698095f29cb416.jpg och efter min lärorika session idag så vet jag med säkerhet att myror kan hoppa eftersom elefanten är det enda djuret som inte kan det.

2008-10-07 @ 16:42:47
Postat av: Anonym

Men om ingen någonsin har testat det så kan man ju knappast klassa det som säker kunskap eftersom den inte är evidensbaserad... ;) (jag läser vetenskapsteori)

Vaddå...elefanten är det enda djuret som inte kan hoppa? Blåvalar då?? Nu syftar jag på att hoppa på stället och inte "om man knuffar den ut för ett stup så hoppar den nog" för man kan ju hoppas att en elefant inte fortsätter att gå ner för ett stup om man försöker?? MEN min fråga med myror är huruvida de liksom kan lämna marken överhuvudtaget, liksom med egen kraft?! Din länk funkade förresten inte men... tack ändå!



(P.s. Det finns nog en hel del personer som onanerar i 10 min och jag tror inte det är personer som är fittast i stan utan snarare såna som dricker mjölk framför en p-rulle. d.s.)

2008-10-08 @ 09:21:37
Postat av: Jossan

Det var jag!

2008-10-08 @ 09:22:03
URL: http://josefinus.blogg.se/
Postat av: Jag igen

Förresten! Om du ska åka till Alaska med din kompis Älgen, varför vill du då knuffa honom ur planet? Då får du ju åka till Alaska själv!

2008-10-08 @ 09:24:37
Postat av: IGEN

Den där hunden får inte så mycket promenader om man ska skrika i 8 år...

2008-10-08 @ 09:26:20
Postat av: ellen

åh gud! lättad över att det va du som skrev det... jag hade nog inte orkat annars!! haha

men vadå det är kankse så att jag kommer på på vägen att jag vill åka dit ensam...?

2008-10-09 @ 10:03:46
Postat av: Jossan

Stackars Älgen....

2008-10-10 @ 11:52:44
URL: http://josefinus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0