kom att tänka på London..

haha "flugplasken" kommer ni ihåg det!!??

och Lazlo som snodde min frulle!

och Buster!

en grabb som raggar upp mej i hidepark, jag minns dialogen på ett ungefär:

han: "What's your name?"

Jag: "Ellen"

han: "oh! Elleh! you have beautiful eyes!"

Jag: "tanks" börjar bli obekväm eftrsom han står riktigt nära...

han fortsätetr ställa massa frågor om va dvi gör där, varför vi spelar fotboll osv..

tillslut säger han:

"Don't you want to know my name?"

och det vill jag ju inte men frågar artigt:

"So what is your name then?"

han: "what du you want it to be? What is your fines Swedish name?"

det är då Malin bryter in och svarar övertygande:

"Buster, is very popular in Sweden, thats our favorite name!"

vi tjuter av skratt och har missar ju så klart det roliga..

jag låter sedan Malin sköta resten av konversationen och hon lovar bestämt att jag ska komma tillbaka nästkommande helg för att ha en dejt med honom och att jag ser fram emot det väldigt, väldigt, VÄLDIGT mycket... (kunde ju inte berga mej!) han verkade övertygad, lämnar sitt nr så jag ska kunna ringa honom och lämnar oss tillslut ifred.. då har det blivit kolsvart och man kan inte längre spela fotboll..


Kommentarer
Postat av: cina

haha...

2008-07-15 @ 18:23:05
URL: http://lovelybitch.blogg.se/
Postat av: Malte

VARSE!



Jag tror till och med att jag har kvar hans nummer i fotoalbumet fran london. Vill du ha det nu eller pa en gang?

2008-07-15 @ 19:04:28
Postat av: Melker

Åååh, Elleh!!

Jag saknar London....

Puss darling

2008-07-16 @ 10:42:16
URL: http://ullismelin.blogg.se/
Postat av: jossan

jag saknar också London!!!

(jag kunde ha varit där! det KÄNNS som om jag var där!)

2008-07-16 @ 18:28:32
Postat av: ellen

men jossan du va där.. du vet bara inte om det!

och ja malin jag vill ha det genast och ögona böj! (hur böjer man ögona!?)

2008-07-17 @ 11:01:23
URL: http://flanellen.blogg.se/
Postat av: ellen

men jossan du va där.. du vet bara inte om det!

och ja malin jag vill ha det genast och ögona böj! (hur böjer man ögona!?)

2008-07-17 @ 11:01:41
URL: http://flanellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0