Vi gjorde slag i saken!

jag och Linda har länge pratat om att vi ska ut tillsammans men det har runnit ut i sanden.. men denna lördag befann vi oss i samma stadsdel! jag hade varit på 30årsfest på söder(hur kul som helst) och Linda och hennes vänner satt och hängde på Snaps... jag fick min privata caufför (mamma) att skjutsa mej till medis..

precis när jag kom dit stängde dom utedelen och vi beslutade oss att gå vidare..två killar som satt me Linda och tjejerna när jag kom; 14½åringen och den ruskigt brända 40åringen (enligt min mening men i själva verket 26 och 30) insisterade på att vi skulle me dom och ta en drink innan vi skulle gå ut tillsammans.. vi hamnade i en fasansfullt fancy lägenhet en slipslängd från medis..(den hade ett poker/rökrum...?) vi kom aldigt därifrån..
många märkliga figurer, så som ögonbrynet, vietnamesen och den slemmiga killen, hade tydligen blivit inbjudna och dök upp efter hand..
vietnamesen var nog det drygaste jag träffat! och vi spenderade kvällen med att va dryga , mest mot varandra, vilket vi tyckte va askul! 
den slemmiga killen ville hela tiden sitta bredvid en tjej, ja vilken tjej som helst. Men stackarn, alla flyttade på sej hela tiden(kankse ska prova att inte va sådär oerhört oemotståndligt överförfriskad )
jag hittade även en filmkamera och lyckades dokumentera hela kvällen även när 14½åringen skulle dansa.
Linda fick Ögonbrynet på kroken, sen skulle vi gå.. jag skulle bestämt till vasagatan eftersom min buss går därifrån..men den hade ju slutat gå så jag fick ta taxi och kvällen slutade vid 05.30..
va tiden flyger iväg när man har roligt.. haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0