om man har allt sitt finaste är det okej...!


när jag va på väg till Mossan igår så såg jag en tjej på bussen.. antagligen skulle hon på galej inne i stan med sin man..

kul för dom men jag funderar hur hon valde sina kläder... singlade hon slant? hade hon bara det? ja inte vet jag...

kjolen va en sån där utsvängd knälång sak.. den va svart.. men den skimrade i brons och den hade tryckta bronsblommor i tre olika nyanser och storlekar.

upptill hade hon ett guldlinne med glest påsydda guldpaljetter och över det en svart bolero med 6789 st silverpärlor som bildade en krage...(ja jag räknade för jag har så bra syn! eller hur va det?)


lite för mycke guld-silver-brons för mej..(hon kankse hade ett OS tema på gång.. och hon va lixom alla medaljer...på en gång!) man kunde ju kankse ha haft de vid separata tillfällen...

men om man har allt sitt finaste är det okej!?



sen funderade jag lite på en annan sak..

såg lite av Hulken när den gick på tv och jag tyckte en detalj va så himla märklig!

när han "blir" till hulken spräcker han ju tröjan som om det vore en liten xxs på nån som plötsligt förvandlas till ett 2,5m högt monster, bred som en ladugårdsdörr.
och hans kängor bara slits sönder av hans gigantiska fötter!
men byxorna!? va händer med dom!?


Jo, ingenting! eller de blir lite av en piratmodell som är lite sönderklippta sådär fransigt längst ner (?) men den slits inte itu som allting annat!
det är som att mena att posh spice (haha!) vipps skulle förvandlas till anja persson och mena att inget skulle hända med byxorna.. jojo..

eller så har han bara strechjeans från lindex.. kankse med resårmidja.. men hur gör han då med sina chinos? och det som är under.. är det oxå grönt?


Kommentarer
Postat av: Cina

Guld, silver, brons... kanske ville ha lite över för att kunna slänga den medalj som var mest "mutad" när kvällen var slut.... ;-)



Hulkens byxor spricker inte upp... de är av stretch ;-) V ä l d i g t elastisk stretch.

2008-08-17 @ 14:40:37
URL: http://lovelybitch.blogg.se/
Postat av: ellen

2008-08-17 @ 14:57:29
URL: http://lovelybitch.blogg.se/
Postat av: ellen

va har han för kalsingar då?! d e ju inte siden iaf!

2008-08-17 @ 16:42:02
Postat av: Cina

... jag tror inte han har kallingar... hihi

2008-08-18 @ 17:10:06
URL: http://lovelybitch.blogg.se/
Postat av: jossan

jag tror att hans snorre redan är så stor så att hans underrede inte behöver töja sig något mer för då slår han världsrekord (och det kan man ju inte göra om man är animerad)

2008-08-21 @ 09:50:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0