Nästan klar...

på senaste tiden har det vart ganska tomt på galna upptåg..bortsett från den märkliga hemmafesten..
ja.. efter två veckors slit inomhus i värmen har jag nästan blivit klar med vårt arbetsrum/dressingrum!!
och det ska bli skönt att ha ett rum där man kan sätta sej ner o plugga i lugn och ro (behöver nog låsa dörren haha) eftersom min kära sambo hittar all energi i världen när jag behöver lite tyst..
som den gången då han glatt kommer instutsande, medan jag är mitt i ett kapitel på engelska om cellens uppbyggnad (eller liknande), och frågar:
"vill du höra när jag räknar mitt snabbaste??!!"
Jag: "....mm..."
han: "Katten musen tiotusen!"
och sen försvinner han lika fort igen..
det är även han som inte kan hjälpa mej bära matvarorna från bilen till lägenheten för att han bestämt ska hoppa indianhopp hela vägen hem... ja det är inte lätt när det är svårt som Jennie skulle sagt.

Kommentarer
Postat av: Melker

Hahaha..den där Jocke alltså... ;-)

Och gärna foton på garderoben... är nyfiken ju!!

Puss puss

2008-08-01 @ 22:49:27
URL: http://ullismelin.blogg.se/
Postat av: Malte

Haha! Det där med lugn och ro när man pluggar är överskattat, du borde prova att inte plugga alls istället. Det funkar tydligen!



Jag vill också se bild!

2008-08-02 @ 15:19:42
Postat av: Cina

Hrm... verkar som ni har kul... men är du säker på att du fått rätt info om åldern när du skaffade denna sambo? Hyssen påminner, även om det kan vara kul med galna upptåg, väldigt om en yngre variant... ;-)

VG uppdatera med bilder på garderoben. Invändigt och utvändigt tack ;-)

2008-08-03 @ 15:42:16
URL: http://lovelybitch.blogg.se/
Postat av: jossan

haha..... det var riktigt kul!!!

det är inte lätt när det är svårt, men det är skönt när det går, som en viss dalmas alltid sa.

2008-08-05 @ 16:36:27
Postat av: jossan

haha..... det var riktigt kul!!!

det är inte lätt när det är svårt, men det är skönt när det går, som en viss dalmas alltid sa.

2008-08-05 @ 16:36:34
URL: http://josefinus.blogg.se/
Postat av: Anonym

så kul att jag var tvungen att skriva det extra många gånger!

2008-08-05 @ 16:37:21
Postat av: ellen

jag jobbar inte med bilder.. jag jobbar med liveshower!

2008-08-06 @ 13:26:59
Postat av: Malin

Säg tid å plats, vi kommer!

2008-08-09 @ 00:02:04
URL: http://maalinwiklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0