Den har gjort det igen.. hjärnan..

Hjärnan är en märklig manick..man upphör aldrig att förvånas, och min upphör aldrig att spela mej spratt!
Som den gången när jag satt och funderade i soffan hemma och funderade lite kring att jag kallade Emma B för ägget (för att hennes huvud var format som ett ägg, vilket det inte är, men va otroligt roligt då...?) och hennes syrra Mathilda för Milda (smöret)..
Det blev ju genast så mycke roligare när min hjärna sa att "haha, va kul båda är ju mejeriprodukter, för ägg kommer ju från kon! Familjen mejeriprodukt lixom!!"
Där va jag tvungen att avbryta mej själv, sen när kommer ägget från kon!? och hur kunde min hjärna tänka så?
jag började asgarva i min ensamhet...

nu har den gjort det igen!
Carro fyller ju år i dag och jag gick in på msn och såg att en annan Carro var inloggad (jag visste att det inte va samma!) och min hjärna säger: "åh! jag måste säga grattis på födelsedagen till henne oxå!" som att alla Carros har en dag att fylla år på och det är just idag...! ä
ven denna gång fick jag slå mej på mina tankefingrar och återvända till min fungerande hjärna! men hur vet jag att det inte är min märkliga hjärna som låtsas fungera normalt...?! (inte för att jag har två hjärnor men ibland kan man tro det..)


Kommentarer
Postat av: jossan

ATT springa.

2008-08-09 @ 12:38:47
Postat av: ellen

haha men d va din hjärna inte men :D

2008-08-09 @ 13:53:54
Postat av: jossan

nej för det var din andra hjärna som smittade!

2008-08-09 @ 19:36:56
Postat av: emma

Eeh ..

2008-08-18 @ 13:11:43
URL: http://litenemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0